joi, 27 septembrie 2012

Creasta Rodnei in 4 zile - ziua 3 - 24 septembrie

Buna dimineata! Este luni, 24 septembrie

Facem ochi pe la 8 dimineata... ceva lumina intra in stana, am dormit bine si a fost cald aici... afara e ceata pana la pamant, dar zice generalul ca e senin. Dupa ceata :).

Asadar si prin urmare, traseul de azi (planuit si infaptuit): de la stana la Tarnita "La Cruce" - Saua Obarsia Rebrei - Saua "Intre Izvoare" - Tarnita Negoieselor - Tarnita Barsanului - saua Puzdrelor - saua Laptelui - vf. Galatiului - saua Galatiului - saua Gargalau

Am plecat in ceata, dar cu voie buna. Eu ma tot minunam de cat de frumoase sunt culorile de toamna, ceata facandu-le parca si mai intense. In cele ce urmeaza, las imaginile sa vorbeasca de la sine. Mai zic numai ca de pe la ora 1 s-au dus si norii, numai bine, cand am ajuns noi in Saua Puzdrele si am putut admira muntii si vaile. Am mers (si am stat azi) 9 ore, in total..

bumbacarita in fata la pensiunea de o margareta

de la stanga: Ionica (fara frica), eu si Sorin

Cei trei crai

si io dormind

pe vf. Galatiului

Si de aici, incolo, acasa, in saua Gargalau. Muntele ne deschide si zarile, ne bucuram de apus, de lumina lunii si a stelelor.