vineri, 27 iulie 2012

Clujul la 2 noaptea

Ca tot nu am mai putut dormi de la 12 azi-noapte, fie din cauza ca era prea cald, sau ca nu am alergat cei 5 km zilnici, pentru ca i-am ajutat pe frate-miu si cumnata-mea (tot nu ma obisnuiesc sa ii spun asa) sa se mute, azi-noapte, incepand cu 1 jumatate, bantuiam pe strazile din centru si pe cetatuie, cu un prieten drag.... Si uitati ce vedeam:

Calea Dorobantilor la 1 noaptea 


str. Eroilor 

un loc unde petrec multe ore libere 



spre Casa Matei 


zici ca nu e Cluj.. 

mesele de la Klausen dorm... 





parcul mare 


 podul Elisabeta (parca asa ii zice)

si pe Cetatuie... 


 aicea ne-am dat in leagan pana a inceput sa toarne, pe la 4 dimineata...



 si afara ploua, ploua.....



p.s. nu va lasati inselati de aparenta lipsa a personajelor. Am ramas uimita cat de multa lume nu doarme in orasul asta, noaptea...

Niciun comentariu: