duminică, 20 martie 2011

Ce norocosi suntem ......

Un weekend fain, tihnit, in oras, din cauza vremii cam inchise... nu neaparat ca asta m-a tine pe mine in loc, dar de data asta aveam sentimentul ca nu o sa mi se mai para ca am irosit timpul.. si asa a fost, caci am fost (iar) in libraria book corner si in atmosfera intelectuala, inconjurati de carti noi, pe canapele verzi, am stat, am citi si am scris, si ne-am ras.
Noi au fost Vali, Cami, Didi si eu...
ma bucur ca Vali a iesit din pasa naspa in care era de ceva luni...

Ah da, si sa nu uit, ziua a inceput cu un sandwich minune.... foarte bun, facut de Didi.

 sandwich-ul meu

si a lui Didi...























Si spuneam in titlu ca suntem norocosi pentru ca nu traim in Japonia, pentru ca nu suntem loviti de dezastre naturale atat de severe... Ar trebui sa ne amintim sa fim recunoscatori pentru viata pe care o avem, prietenii pe care ii avem.

Niciun comentariu: