duminică, 20 februarie 2011

Simulare la pas a semi-maratonului Apuseni

Profitand de vremea "minunata" care se anunta in Cluj in weekendul asta, dnul Dinu a propus o iesire de o zi, sa facem poze si sa parcurgem traseul de semi-maraton pentru Maratonul Apuseni de la vara. Si s-au gasit si cativa nebuni care sa ii insoteasca, carora li s-a urat de caldura de acasa si statul degeaba in weekend. Am fost in total 12 persoane...
Povestea de azi: nu am reusit sa dorm prea mult azi-noapte, aveam emotii ca atunci cand urma sa plec in strainatate. Nu stiu de ce, poate fiindca nu eram obisnuita cu noua pozitie in camera, a patului. Asadar, pe la 5.45 fac ochi a patra oara in noaptea care a trecut. Ma imbrac, manac ceva si plec spre centru. Afara e o vreme ingrozitoare; ploua sau lapoviteaza, nu as putea spune, cert e ca nu e prea incurajator sa ramai in Cluj. Ne intalnim cu totii la OMV pe Calea Floresti si plecam.
La Baisoara ne miram de toata tigania care a rasarit peste noapte, de la deschiderea partiei de la Buscat. Nu ne place. Dar ne place ca e zapada si ninge frumos, si nu e frig. Asa ca ne echipam si plecam.
Nu am sa intru in detaliile tehnice ale traseului, dar oricum ii foarte fain. Numai bun de alergatori pe munte... Si cu peisaje super faine, la vara, cand nu o sa mai fie ceata si ninsoare :).
Concluzia: super traseu, ma bucur ca am plecat din Cluj si am umblat timp de 8 ore. Ma bucur ca m-am mutat in Cluj si ca sunt in CAR: ca am cu cine sa umblu pe munti in fiecare weekend.
Fiti buni si fiti nebuni!
Mai jos niste poze facute de Ovi.










Un comentariu:

Anonim spunea...

da' dezbracata umbli p-acolo pa munti:P